Hjälp vad trött jag är!

Idag var det andra dagen på praktiken och jag är helt död! Jag känner mig typ som ett levande lik... vi har tapetserat ett rum idag med mönster och det blev helt fel och det tog hur lång tid som helst. Vi jobbade över 30 min och det hör inte till vanligheten eftersom vi brukar säga att 15.30 är våran sluttid även fast det egentligen är 16.00.
Nu är jag i alla fall hemma och jag väntar på att Lollo och Natta ska komma förbi på en kaffe :D
Imorgon så ska jag jobba några timmar på Lottas bröllop med Elin så ikväll blir det lugnt för mig och bara filmkväll tror jag men det kan ju ändras eftersom att planera fungerar inte så bra när det kommer till mina polare, de är väldigt impulsiva :P

Natta, Elin och Lollo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0