Hej på dig bloggen? är det så man ska säga?

Jag har inte bloggat på hur länge som helst men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva... Men om jag ska försöka börja nu igen kanske så kan jag ju berätta lite om mig nu för det har ju säkert gått ett år sedan sist.
Jag heter Leona och går nu på Byggprogrammet inriktning Måleri på Tyresö Gymnasium. Jag trivs jättebra där och känner verkligen att jag valde rätt att gå en praktisk linje.
Jag älskar att gå på bio och det gör jag kanske lite för ofta men det är verkligen såå kul så det får kosta vad det kosta vill ;)
Det var ju nästan ingenting egentligen om mig mer än det jag kom på nu men men det var lite i alla fall.
Jag har säkert inte ändrats så mycket i utseendet men nu ser jag ut såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0