Hatar skolan ibland...

Jag vet inte vad jag ska säga... I måndags hade jag typ fem timmar håltimme... Jag tycker att schemaläggaren för Tyresö gymnasium inte gjorde något bra jobb denna gång heller. Jag har tre timmar håltimme varje måndag och det är såå störande men det vet jag i alla fall om. Men sen var en av lärarna också sjuka i måndags så jag fick två och en halv timme hål till!!
Det här är mitt schema och det SUGER!!
Idag var jag bara med Lollo efter skolan, vi tog det chill och tittade på idol och käkade hamburgare (vegetarisk) och pommes. Var verkligen såå skönt att inte göra någonting efter en lång och trist dag i skolan.

Jag och lollo på Elins landställe, nyvakna och lagom fina ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0