En till dag avklarad :D

Sitter för tillfället och tittar på one tre hill och jag tycker verkligen att det fortfarande är ett bra program som jag aldrig tröttnar på. Jag funderar på att dra mig mot lollo och natt men jag vet inte riktigt än.
Idag har jag varit på APU (arbetsplats undervisning)  och jag har varit i en lägenhet i bredäng som har brunnit så den luktar super äckligt och ser förjävlig ut... ska vara där imorgon också och sen kanske torsdag fredag nästa vecka.
IMORGON BLIR DET HOFFMAESTRO OCH CHRAA PÅ GRÖNANA MED NATTA, LOLLO OCH ELIN! :D

Bild lånad från: http://www.gronalund.com/Global/Evenemang/Konserter/Hoffmaestro/poster_hoffmaestro2.png


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0