Vad ska man säga...

Varför ska livet va så svårt när man inte får svar? Det jag vill är att folk ska va ärliga, jag är trött på att behöva känna mig osäker i allt jag gör. Vad ska man göra för att allt ska va bra? hur svårt ska det egentligen vara att berätta hur man känner och tycker?
Ibland är livet svårt och vem pratar man med då? Jag vill få ut så mycket men vet inte vem man ska prata med...vad man än säger kommer ut till just dom som man inte vill ska veta något så istället står man med alla känslor inom sig och vet inte hur man ska göra för att få folk ska förstå. Just nu har jag så mycket känslor inom mig så det känns som om jag snart exploderar...hoppas att jag snart har allt utrett och kan fortsätt mitt liv som det var innan känslor för andra kom in i bilden.
Bild lånad av:http://s3.amazonaws.com/files.posterous.com/saladbowl/zIvJJIEb
xbmhBfoywopcvaoqvojkgwBDjJdIGrICDhbCJuzwojGvgCieihcH/media_httpwhis3
prodlg_EpiIs.jpg.scaled500.jpgWSAccessKeyId=1C9REJR1EMRZ83Q7QRG2&Expi
res=1286721739&Signature=AEAtuXxRteoP4cl%2B5MjrWi1OUfQ%3D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0