vad ska jag säga?

Det känns som om jag skriver samma sak varje dag. Jag går till skolan och ibland är det roligt där och ibland inte alls roligt. Jag har ju tappat mitt busskort då jag har gått hela veckan men det har ju varit bra för min hälsa i alla fall. Idag hade vi slöjd och jag blev klar med allt som skulle vara klart. Det känns bra. Jag orkar inte stressa längre. Jag har stressat nu i tre år så nu hoppas jag att jag kan stressa av mig lite under sommarlovet och hoppas på att gymnasiet blir någolunda lungt något år i alla fall.
Men en ny sak har jag faktiskt att berätta :D

Jag har faktiskt trott eller ej fått pierca mig Jag trodde verklgen aldrig att min mamma skulle gå med på det med det gjorde hon till slut efter många om och men. Jag gjorde det igår och om ni undrar. Det gör faktiskt inte så ont som vissa säger att det gör. Det går nästan lika fort som att ta hål i öronen. Det bränner till en lite längre tid och sen är det klart. Det är bara tiden efter som är lite jobbig. Man måste tvätta två gånger om dagen och det är en hel del "regler" att följa. Nu är det gjort och det känns helt sjukt att jag har gjort det men jag tycker att det blev skitsnyggt. Bild kommer om ett tag.
.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Piercat dig vart då? Nej, det trodde inte jag heller att du fick! :P Hoppas att det blev bra. :)

2009-05-29 @ 09:21:11
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: minadenfina

2009-05-30 @ 09:37:24
URL: http://solbrillor.blogg.se/
Postat av: minadenfina

OMG!! Du måste visa måste visaa ! <33

2009-05-30 @ 09:38:05
URL: http://solbrillor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0