En chilldag efter konserten

Dagen efter slutkonserten idag. På ett sätt så känns det hur skönt som helst att det är över men på ett annat sätt lite tråkigt. Det här var liksom den sista förestälningen för oss musikare. Jaja, nu är det som sagt över och snart så skills vi åt ändå eftersom alla inte ska gå på samma gymnasium.
Igår efter konserten så bestämde jag och Elin att jag skulle sova hos henne för vi hade sovmorgon till 10.30 idag. Vi gick hem till elin och tittade på tv ett tag men vi somnade när klockan var 11.
På morgonen klev vi upp när klockan var 9, gjorde oss iordning, åt lite frulle och sen  åkte till skolan så vi var där  tid. När vi kom till skolan så tittade vi på teatergruppens pjäs och sen så hade vi lunch. När vi kom tillbaka efter lunchen så sa våran lärare Mårten att vi kunde gå hem och då var klockan 13.00. Det blev en väldigt kort dag för mig men man ska väll inte klaga.
Jag mötte sedan upp min mamma i Skanstull och sen gick vi på stan lite :).

Min dag har varit super och imorgon ska jag vara barnvakt åt Sixten så jag hoppas att den blir lika bra!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du svarade ju på det nu. :P Du måste helt enkelt gå in på den personens blogg som har skrivit och svara inne på deras blogg.. :)



Hur gick det igår?



Kram

2009-05-14 @ 22:38:55
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det gjorde du ju nu. :) Man går in på den andra personens blogg och svarar där inne på dennes blogg. :)



Hur gick det igår??



Kram

2009-05-14 @ 22:40:43
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad sjutton! Det går itne att svara idag eller? Jag får prova igen imorgon..

2009-05-14 @ 22:41:23
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0