Två dagar kvar till slutkonserten :O

Den här veckan är det Temavecka för oss på Eriksdalsskolan och det innebär att man jobbar med ett tema och sen redovisar man det på ngt roligt sätt i slutet av veckan. Eftersom jag går i en musik och teaterklass så har vi faktiskt konsert denna vecka så vi får inget Tema utan vi har skans att öva det sista.
På Onsdag smäller det och idag har vi övat hela dagen från klockan 9 till klockan 3. Det var kul de första två timmarna men sen blev man ganska trött på allt som lät runt om en hela tiden. Om det är några som ALDRIG kan hålla sina fingrar i styr så är det framförallt killarna i musikhalvan där jag går. Men men jag hoppas och tror att det kommer gå bra. Imorgon förlorar vi en hel del värdefull tid för vi har nationella proven i No. Det är ett väldigt långt pass och ska jag vara ärlig så känns det int jättebra att ha juste det här provet. Det känns inte som om jag kan det som kommer komma så just nu känns det bara allmänt jobbigt.


Jag borde sitta och plugga Biologi nu men jag sitter och tittar på Project Runway istället och det är hur bra som helst. Jag tycker att det är ett roligt program för man ser verkligen var olika klädesplagg som går att göra och de verkar ha så roligt när de jobbar även fast det är under otroligt stor press.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0