Sovmorgon imorgon!

Idag har det också varit en lång dag i skolan med två föreställningar. Teaterföreställningen var två timmar. Medans teatergruppen spelade så gjorde vi ljudefekter. Det var kul. Det tråkiga nu är att det faktiskt är slut. Nu har vi gjort våra sista föreställningar tillsammans och det var det . Det går verkligen snabbt högstadiet. Det känns som om jag började för bara ett halvår sedan. Nu är det bara tre veckor kvar tills vi slutar och det är helt sjukt egentligen. Snart går alla skillda vägar, eller vissa kanske hamnar på samma gymnasium men de flesta skills nog åt. Själv hamnar jag nog ute i Tyresö om jag kommer in där.
Jag kom hem för en timme sedan ungefär och har presis tittat klart på Project runway.
Nu väntar en väldigt lång sömn och jag kan sova ända till klockan 9:30 för jag börjar inte fören klockan 10.55. Imorgon får vi sovmorgon för att vi har varit i skolan så mycket på kvällarna den senaste veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0