Träffade Farmor idag efter skolan!!! :)

Idag efter skolan så åkte jag hem till farmor :D. Det är verkligen mysigt att åka hem till henne och ta det lugnt och prata om allt möjligt. När jag kom dit hade jag köpt två vaniljbullar till oss så vi gjorde lite kaffe och sen tog vi oss en fika. Efter fikan så försökte vi hitta någon bild på min pappa när han var yngre och det var verkligen hur svårt som helst. Till slut hittade jag ett som jag fick låna med mig för att kunna ha med mig på torsdag när vi ska använda korten på No-lektionen för att se om kompiasrna kan gissa vem som hör till vem. Efter det plockade vvi fram symaskinen så att jag skulle kunna sy ihop två delar som hör till en datorväska. Min symaskin hemma SUGER verkligen så jag åker hem till farmor istället om jag behöver sy :P. Efter det var vi lite hungriga så vi gick faktiskt ut och åt, vi gick och åt Pizza, det var väldigt gott :). Sen gick vi tillbaka hem till farmor och vi satt och sydde tillsammans eller farmor sydde lite medans jag broderade lite på mitt slöjdarbete från skolan. Det var min dag efter skolan hemma hos farmor och det var verkligen jätteroligt. Jag måste faktiskt ta och ta tag mig själv och åka och hälsa på henne mer än vad jag gör nu. Det är inte lång att åka till henne så jag ser inte ngt problem och vi har ju så kul tillsammans så varför inte liksom?. Hoppas alla har haft en lika bra dag efter skolan som jag har haft :)

 

Kommentarer
Postat av: moster

Det tycker jag verkar vara en jättebra idé. Man kan få många bra tips och så kan Du få reda på hur det var förr i tiden om Du frågar. Kram moster

2009-05-11 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0