Operation Dagsverke och Hannah Montana

Idag hade vi operation dagsverke och det är ngt våran skolan är med i en gång om året och det är en insamlingsdag där vi i år sammlade in pengar till de krigsdrabbade barnen i afganistan. Jag, Elin och Natalie tog jobbet att gå runt med en pengabössa iår. Vi åkte runt i stockholm och spelade lite musik sammtidigt som vi försökte få in lite stålar till de drabbade.



Idag var jag också barnvakt igen. Det var jag igår också men vi gjorde inget speciellt då. Idag när jag hämtade Minoo så hade vi bestämt att vi skulle gå bio och så blev det. Vi gick först hem till Minoo för att lämna av lite saker och sen spelade vi lite spel och tittade lite på tv i ungefär en timme. Efter en och en halv timme ungefär så åkte vi in till Heron City och hämtade ut biljetterna till


Jag tykte att den var skitbra. Jag är mycket för den här typen av filmer även fast det är många jag känner som tycker att den är väldigt fjantig eller något sådant. Jag har min lilla egna smak och smaken passar också flickor mellan 7 och 10 års ålder.
Det här har varit min dag idag och den har varit hur bra som helst. Imorgon är det vanlig skoldag igen så nu ska jag gå och sova så att jag kommer upp imorgon. Det är ju ingen sovmorgon då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0