Min dag idag

Vaknat


Ätit frukost


Cyklat


Köpt mig en ringklocka till min cykel


Ute och sprungit med Marie och Sixten (Vi sprang nästan 2mil!)


Ätit lunch


Födelsedagskalas för Saga som är grannar till familjen Bondeson (Marie, Pg och Sixten)


Varit med Elin och solat


Ätit middag


Tittat på Bones med mamma


Nu ska jag gå och sova. Klockan är kvart över 9 och jag är helt slut. Jag är en liten sömntuta men det tycker jag att jag kan få vara idag eftersom jag har varit så duktig med träningen idag. Natti Natti


Det här var min dag och den har varit superkul. Imorgon är det skola och vi ska göra klart Teatrarnas slutspel och spela upp den på kvällen. Imorgon kommer det alltså bli en lång dag men förhoppningsvis blir den jättebra. Imorgon ska jag vara lite onyttig. Jag, Elin och Natalie ska kanske äta på donken innan teatern på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0