Några timmar på Eriksdalsbadet

Idag så har jag varit på Eriksdalsbadet med Elin och Natalie. Det var verkligen superkul. Det här låter hur fjantigt som helst men vi hade bestämt att vi skulle ha klackskor och Elin dissade oss. Det ska hon nog få igen för ska ni se ; P haha. Vi kom dit vid ungefär 12.30 och sen var vi där och solade till klockan 16.00. Vi solade bara för jag kan ju inte bada än. Jag måste vänta i minst 1 månad innan jag får bada utomhus eller i pol. Hoppas att månaden snart är över för jag älskar verkligen att bada. Sen eftersom det är Mors dag idag så har jag dammsugit och lagat middag för mamma och sen så hade jag köpt henne ett par skor. Så nu är jag helt pank igen. Månade har inte ens börjat och plonkan är tom 
Det är verkligen inte likt mig men så är det. Jag ska nog imorgon lämna tillbaka en tunika/klänning som jag köpt för att ha lite pengar till resten av månaden men är inte helt hundra än. 
Hoppas att alla mammor har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0