livet leker nästan

Nu känns det som om slutet av högstadiet börjar närma sig med raketfart. Idag har jag varit i skolan hela dagen och efter det så mötte jag upp mamma i Skansull för att hon och jag skulle titta lite i några butiker. Efter ett tag tröttnade vi så vi åkte till Farsta istället och tittade om de hade ngt fint. Nu är jag hemma och tvättar och tittar på tv. Dagen har varit bra och det känns som jag har fått lite gjort. Imorgon så har vi sovmorgon till 9, lång lunch, bra lektioner och slutar tidigt. Onsdagar är verkligen dagar som jag gillar. De tar inget på krafterna alls och det är så skoldagarna ska vara tycker jag.

Från en sak till en annan nu.

Jag har tappat mitt busskort och det är verkligen inte jag att tappa saker. Det är ju inte så värst länge kvart på kortet. Det gäller bara til 12 Juni men det känns ändå inte bra. 
 Det tråkiga är att jag inte får åka buss nu. Men det är ändå lite bra eftersom jag får gå till och från skolan nu varje dag. Jag skulle ta cyklen om jag hade haft lite mera luft i bakdäcket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey kompisch ! näru pumpat däcken kan vi kanske ta en gammal goding och cykla till plugget ? :P <3

2009-05-26 @ 20:21:33
Postat av: Rebecca

Synd att du har tappat busskortet, men se det positivt med att du får lite motion och får röra på dig. det behöver kroppen när man sitter i skolan varje dag. :)



Längtar du till helgen? Är det inte då du ska fixa till dig? :D Hoppas att det blir bra och så får du skicka kort till mig sen. ;)



Kramar om*

2009-05-27 @ 13:17:02
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0