KAMPING :D

Igår kväll så kampade jag, Elin, Natalie och Jonas det var hur roligt som helst. Den upplevelsen gör jag gärna om men helst utan regn. Det började regna när klockan var ungefär 11 så la vi in alla saken i förtältet och sen satte vi oss där och snackade istället. Sen blev det ett litet uppehåll så vi gick ut lite till och sen gick vi in i tältet och försökte sova. På morgonen när vi vaknade hade alla ont i kroppen och våra saker var genomblött. Men det är lite vad som tillhör en kamping utflyckt ;).  Det var verkligen SUPERKUL och hoppas att flera vill henka näst gång vi gör något sådant :)
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jamen visst är det roligt att vara iväg sådär? :) Har du förresten inte lärt dig hur man svarar när någon skriver till dig på bloggen? Jag tycker aldrig att jag får något svar eller att jag hör ifrån dig?

2009-05-10 @ 00:09:31
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad sjutton!? Försvann det jag nyss skrev till dig?

2009-05-10 @ 00:10:11
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0