Hemma hos Sol :D

Igår var jag med sol hela dagen eller rättare sagt vi var träffades när kolckan var ungefär 3 ;P.
Vi åkte in till Götgatsbacken och tittade lite i affärerna där. Sol köpte sig en jeansjacka och för mig blev det en glass
  De här glassarna är verkligen mina favoriter när det kommer till glassar. Jag är ett litet glassmonster. Vi åkte hem till Sol sen och tittade om det gick någon bra bio som vi ville se och det gjorde det. Vi åkte in till Sergel och köpte biljetter till Hehe, det var faktiskt skitbra ;). Jag och Sol är ju som vi är när vi ska gå på bio. Det förvånar mig inte om vi går och ser den igen. Efter filmen åkte vi hem till henne tittade lite på tv som sen somnade vi ;P.

Nu ska jag åka och kanske titta på Sols fotbollsmatch.
Efter det har jag ingen aning om vad jag ska hitta på men det ordnar sig nog. Funderar på att åka hem och ta en jogging tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0