dagarna bara försvinner nu

Nu har jag inte skrivit på ett tag men igår var jag barnvakt år Sixten Det var jättekul! Vi hade det jätte mysigt. Vi lekte tills all våran energi var slut och det blev dags för vällning och sedan sängen. På kvällen kom min mamma också och höll mig lite sällskap innan Marie och Pg kom tillbaka. Imorgon ska jag, Marie och Sixten faktiskt åka ut till Hellasgården och ha lite picnic. Det ska bli superkul och jag hoppas att vädret blir lika bra som idag.
Idag när jag vaknade så kände jag direkt att det var dags att städa. Nu har jag och mamma haft såå skitigt hemma så det känns som det har dragit förbi en sandstorm. Det var verkligen hur skitigt som helst innan idag. Jag har städat så nu finns det inte några dammråtter kvar i hörnen. Jag känner mig väldigt stålt för tillfället om man ska få skryta lite. Nu sitter jag och mamma och håller tummarna för att Malena Ernman ska vinna Eurovisionsongcontest. Vi får hoppas att vi i alla fall kommer såpass högt upp på listan så att vi inte behöver kvala in nästa år.

På måndag smäller det för teatergruppen i min klass också. De har ju sin slutproduktion som vi musikare hjälper till lite med. Ni får gärna hålla tummarna för att det går som planerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0