Värme och sol! :D

Igår var jag, moster, morbror och Rebecca på stranden hela dagen och det var jätte mysigt. Vi gjorde oss mackor och tog med oss frukt och mycket vatten. Stranden var hur varm som helst så vi var bara där i ungefär 4 timmar men det det var länge nog för att blir trött. När vi kom hem så duchade vi av oss och satte oss ute i skuggan och tag det bar lungt tills det var dags att göra middag. Vi åt pastasallad och efter det så åkte jag och Rebecca in till Ljusdal för att titta på film hemma hos Fia. Vi såg Twilight för att Rebecca inte hade sett den än. Hon har fått låna min Twilight bok så nu sitter hon och läser konstant den tid hon får över. Jag håller fortfarande på att läsa den andra boken New Moon och jag är snart klar .
Idag så gick jag och Rebecca upp klockan 6 för att gå ut och jogga. Att jag kom upp är ett litet under nästan :P. Jag har sovit till 9-10 varje dag och har varit hur trött som helst ändå. Det har varit lite konstigt men jag ska ändra på mina dåliga vanor nu. Vi sprang ungefär 4 km så det var inte så långt men det räcker gott och väl om man presis har klivit upp. Nu har resten av hushållet klivit upp och de ska nu äta frulle så jag ska lägga bort datorn från matbordet. Idag blir det stranden igen så vi ska nog snart börja göra oss klara. Idag ska det bli ungefär mellan 25-30 grader igen så solskyddsfaktorn ska på innan vi kommer ut idag för jag råkade bränna mig lite på ryggen igår och det var inte så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0