VARFÖR!!!

Regnet tillbaka? varför ska det vara såå dåligt väder för? Jag trodde att sommaren betydde sol,bad och värme men jag börjar tvivla lite. Jag vill ha en fin sommar! Jag är trött på dåligt väder för det gör mig på såå dåligt humör.

Idag har jag varit på Åhléns och lämnat tillbaka en sak och sen var jag med mamma inne på H&M och där träffade jag Elin. Mamma gick hem efter att vi hittat några saker på H&M och Indiska. Jag köpte mig ett par Örhängen och av mamma fick jag två Tunikor/klännningar och en sjukt snygg sjal. Jag och Elin bestämde oss för att gå och käka så vi gick till Ringens kebab och de hade faktiskt ganska god kebab. Fast inget slår kebabben på Palmyra nere i Årsta. Efter det så åkte vi åt skillda håll. Det blev en kort tid tillsammans men det var kul. Elin skulle åka till sitt landställe idag så hon var tvunden att fixa lite saker. Natalie har också åkt till sitt landställe och de flesta jag känner har lämnat stan så jag funderar på att dra mig uppåt jag med. Jag ska nog åka upp till min släkt i Ljusdal på Lördag ska bara ringa och förvarna dem att jag kanske är på väg ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0