Fint väder med blå himmel! :D

Idag ska jag gå på BIO med Elin och Natalie. Vi ska se filmen Baksmällan


 och det ska bli superkul. Den börjar inte fören klockan 19.00 men jag ska se om Natalie kanske vill hitta på något på dagen. Elin jobbar idag och slutar vid 4 så henne kan vi inte få tag i. Nu sitter jag och tittar på tv och ska snart käka lite lunch. Mamma ska åka och jobba snart så då måste jag nog ta och dra mig ut så jag inte missar det fina vädret nu när det äntligen är tillbaka. Det är blå himmel ute men det är ändå lite kallt så man behöver ta på sig lite varma kläder men det känns som om det går åt rätt håll för det regnar inte längre. Nu ska jag gå och hjälpa till med maten. Hoppas att ni som läser min blogg nu tar vara på det fina vädret och inte sitter inne hela dagen. Vem vet det kanske regnar imorgon igen :O. Så sitt inte inne! Ut med er i det fina vädret! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0