REGN I SNART 4 DYGN!!! VART ÄR SOLEN OCH VÄRMEN??

Idag har det ju också regnat hela dagen och regnar fortfarande så jag och farmor har varit inne hela dagen. Jag visade henne några fotton från USA och tittat på filmen Just like heaven. Det var meningen att vi skulle titta på Twilight men min farmor kände inte för att titta på den när jag visade de andra jag hade med mig så det fick bli Just like heaven istället. Det gick lika bra för den är också bra även fast jag gillar Twilight mer. Tiden rullade på snabbt som vanligt och sen var det dags att åka hem. När jag kom hem så sa jag till mamma att vi skulle åka iväg och hämta ett piano så nu har jag två här hemma. Marie ska få tillbaka det som vi har lånat av henne nu och sen fick mamma ett piano av en tjej på jobbet helt gratis. Ibland ska man ha turen på sin sida ;).
Nu har jag presis tittat klart på en film som gick på tv,

den var bra tycker jag och budskapet som filmen har tycker jag är riktigt bra. Stolek på kroppen ska inte ha någon betydelse men det verkar den ha vart man än går idag. Men jag ställer mig varje gång  man pratar om den "perfekta" kroppen frågan vad är egentligen den "perfekta" kroppen? Jag vet inte svaret på den frågan och jag tror inte någon kan svara på den heller. Om ni inte har sett filmen så tycker jag verkligen att den är värd att se. Nu ska jag gå och lägga mig. Jag och mamma ska dra oss ut imorgon och köpa en pressent till Marie och sen åka förbi på en fika så nu känner jag för att sova lite så att man inte är hur trött som hellst imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0