Ut i solen och värmen!

Nu är klockan halv 12 och det är 27grader varmt ute redan. Solen steker redan nu så jag undrar hur varmt det kommer att bli. Nu är bikinin på och ut i solen ska jag. Vi ska rensa i rabatten idag och det kanske inte är det roligaste men vad gör man inte för att bli brun ;P.
Idag klockan 10 så var det dags för Melodikrysset och det är det varje Lördag klockan 10. Idag var krysset ganska lätt men ibland kan det vara hur svårt som hellst. När man är hemma hos min moster och morbror så är Melodikrysset inte frivilligt ;P. Man ska sittar vid bordet klockan 10 och hjälpa till. Nej, jag skämtar bara. Melodikrysset är faktiskt roligt att lyssna på och tänka vad det kan vara för låt,film,artist m.m.
Nu ska jag sticka ut. Hade bra så hörs vi kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0