Sommarlov

Nu är högstadietiden slut och sommaren är nästan här det är bara vädret som måste bli bättre. Jag kan inte riktigt säga om jag är glad eller ledssen att det är sommarlov. Jag har egentligen aldrig gillat sommarloven eftersom jag inte har något planerat. Jag gillar att veta vad jag ska göra varje dag. Annars så kommer jag sitta fast här i lägenheten och inte veta vad jag ska göra. Hoppas att tiden blir bättre för varje dag som går och att jag hinner göra några roliga saker innan lovet är slut och gymnasiet börjar. Så vad ska jag säga blir lovet bra eller dåligt iår? Tankarna drar sig åt olika håll hela tiden och nu tycker jag att det börjar bli jobbigt. Lovet har presis börjat och jag vet inte vad jag vill och hur jag ska använda mitt sommarlov på bästa sätt. Hoppas att ni som läser får ett bra sommarlov och att ni aldrig behöver tänka som jag för det är inget att rekomendera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0