Sista riktiga skoldagen innan sommarlovet!

Idag var det den sista fredagen i Grundskolan och det känns verkligen hur skönt som helst. Vi har haft en väldigt slapp dag. Det känns lite tråkigt på ett sett men jäkligt skönt på ett annat. Halva klassen slutade lite senare idag eftersom vi inte hade någon Hk idag.
Nu efter skolan så ska jag, Elin och Natalie gå på BIO. Det ska li superkul. Hoppas att vädret håller i sig så att vi slipper regn. Vi ska gå och se Dulicity. Jag tror att den ska vara jättebra och rolig, eller jag hoppas i alla fall på lite humor i den också ;). Nu ska vi ta och dra oss jag och Elin. Vi ska titta runt lite på staden innan vi möte Natalie. Men för mig blir det inget handlat för jag är verkligen såå pank just nu :(.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Inget skrivet om balen? Eller Inga bilder från gårdagen?

2009-06-05 @ 16:15:47
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0