Sista dagen i grundskolan var idag

Idag var det sista dagen i grundskolan för mig och många andra. Jag skulle göra mitt största framträdande hittills och jag sabbade det totalt. Har inte fattat fören nu att det verkligen inte är meningen att jag ska sjunga inför personer. Jag kan i alla fall inte sjunga inför stora folksammlingar. Annars så har dagen varit helt ok om man bortser från mitt STORA fjasko.
Efter det stora fjaskot som råkade hända mig så gjorde skolans nya domare en helt otroligt dum sak enligt mig. Hon tog upp alla elever med högsta betyg upp på scen och sa till de som var mindra ungefär att vissa lyckas faktiskt om de vill och jag tyckte det var riktigt dålig stil! Ska de andra som kanske t.ex. inte ens har G i alla ämnen då känna sig dåliga?. Hoppas att hhon inte gör om det något annat år för det kändes verkligen helt fel att göra som hon gjorde enligt mig och jag tror också många andra.
När vi fick våra slutbetyg blev jag väldigt glad för jag har höjt mig med 40 poäng och det känns verkligen hur bra som helst. Jag åkte med Elin till globen och sen hem till henne och vi hjälpte till att fixa lite saker till Elins systers studentfirande. Sen åkte jag hem och nu sitter jag i soffan hemma och tittar på tv. Jag och mamma ska snart äta och sen ska jag ut med några kompisar.

Kommentarer
Postat av: mickis

Du är hur duktig som helst, det gick jätte bra.

Du måste bara tro på dig själv. Du sjunger as fint.

Däremot så sjunger jag ganska dåligt.



Du hörde bara på öppna scenen det gick åt helvete för mig , jag sjöng falskt hela tin..:(

2009-06-09 @ 23:05:36
URL: http://babydollie.blogg.se/
Postat av: mickis

Föresten hur många poäng hade du innan?

2009-06-09 @ 23:06:04
URL: http://babydollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0