Regn, regn och åter regn :(

Varför ska det regna hela tiden!? Jag tror att jag håller på att blir galen! Vad är det här för sommarväder? Nu har det regnat i tre dygn. Vad ska man göra på dagarna? Ska man sitta inne och ha tråkigt hela sommaren eller? Idag ska jag ta och dra mig hem till min farmor och presentera henne för en riktigt riktigt riktigt bra film,
,
ja jag tror inte att jag behöver berätta vad den handlar om eftersom de flesta vet vad den handlar om ;). Det var egentligen tänkt att jag och farmor skulle gå på bio idag men eftersom vädret är såå trist så bestämde vi att jag skulle åka hem till henne istället och ta med mig en film. Jag har presis duschat så nu ska jag bara göra mig iordning.
Innan jag han in i duschen så var jag tvunden att hjälpa min granne Lydia med att stänga av hennes kyl och frys för hon skulle frosta av frysen :P. Jag brukar gå inn till Lydia och hjälpa till ganska ofta och om hon vill något så måste man gå in innom 2 min annars så ringer hon till någon annan, det är verkligen sjukt som hon håller på men jag tycker att hon är värd den lilla tiden som man kommer in till henne. Hon är 96år gammal och har knappt några vänner kvar i livet så som sagt den lilla tiden hon behöver hjälp med saker kan jag faktiskt offra från min fritid. Nu ska jag ta och börja göra lite nytta och försöka komma iväg till farmor för tiden rullar iväg och snart är dagen slut :O.
Håll tummarna för att vädret är bättre imorgon ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0