Oj,oj,oj vad jag ljuger :O

Jag som sa att jag skulle lägga upp bilder på bloggen för några dagar sen. Jag,moster och morbror har jobbat och jobat varje dag så jag har verkligen inte haft orken kvar efter dagarna att skriva på min blogg. Vi målar och målar varje dag tills kroppen vill i säng. Nu har vi presis varit och käkar pärgröt och fläsk på Harsagården så nu är jag mätt som en plätt. Det är något som måste göras en gån om året. Det är verkligen hur gått som hellst.
Den här dagen har jag oljat fyra stolar och målat taket en vända på lekstugan. Imorgon ska jag måla den igen och sen ska vi sätta dit några plankor. Nu sitter jag i köket ocg bloggar lite för jag kände mig lite dum när jag lovade att jag skulle lägga in bilder och inte gjorde det. Jag kom på senare att jag inte har min sladd till mobilen med mig heller så bilderna får nog komma när jag kommer hem. Jag tror att jag ska åka hem någon gång under nästa vecka men inget är planerat än. Nu ska jag ta mig något och dricka och gå in och lägga mig i soffan och titta på baseboll med Ove. Han älskar att titta på det och jag kan faktiskt hålla med honom. Jag trodde det var ganska tråkigt först men jag hade fel så nu ska jag gå så jag inte missar hela matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0