Måla, måla, måla! :D

Idag är det målning på agendan och jag har presis grundat ytterdörren på huset vit. Jag kan säga så att det är roligt att måla fasten jag har haft två fåglar som har attakerat mig hela tiden. De dök så att jag presis hann ducka så att de inte tog mig i håret. Om 8 timmar ska dörren få bli gul så jag hoppas att fåglarna kanske har gett upp då. Sen ska jag  och moster börja måla en hel del plankor vita. Min moster och morbror ska byta ut alla plankor på huset ungefär :P Sen ska vi snart åka in till Hybo och hämta en benk som vi ska skrapa och måla vit och ställa i hallen. Man kan säga att vi har fullt upp för vi har ett kök och tapetsera om så nu är det inget slappande. Men vi har sagt att om tempraturen blir ungefär 27 grader så är det stranden som gäller. Det är inge kul att måla i sådant väder heller så då kan det vara skönt att få dra sig ner till vattnet.
Nu ska jag dra mig oppas att sommaren har varit bra för alla och att vädret håller sig varmt och skönt.
Bilder kommer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0