Lämnade stan idag! :)

Idag åkte jag upp till Ljusdal för att träffa en del släkten och få komma bort från allt väsen. Det finns inte en enda tyst stund i Stockholm enligt mig. Du hör i alla fall bilar vart du en vänder dig och det kan göra en ganska trött ibland. Jag åkte idag på morgonen klockan 08.30 och var tvungen att kliva upp 07.00 men det var verkligen värt det. Som sagt, jag var ganska trött på storstaden så det är hur skönt som helst att få komma ut på landet lite. Här hör man inte någon konstant trafik utan här hör du ibland en kossa som muar och ibland kommer det förbi ett tåg som kör över järnvägsbron. Nu ska sommaren börja tycker jag. Nu är det dags för värmen och solen att ta sig fram och göra en glad.
Nu ska jag gå och äta grillat kött för första gången på det här året.

Idag blev det bara en text utan bild för att jag är inne på min kusin Rebeccas dator. Min dator har troligtvis ett virus som min andra kusin Daniel ska få hjälpa mig att ta bort när han kommer hit ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0