Imorgon kommer det bilder till bloggen :D

Jag har inte några riktiga bilder inne på min blogg än. Men imorgon smäller det ;). Då ska jag lägga in mina första bilder.

Idag har jag varit i skolan hela dagen idag. jjag hadde i alla fall en bättre dag än igår. För igår var det bara onödigt att gå till skolan. Vi började klockan 9 och då var det vikarie, efter det vikarie på nästa lektion, håltimme två lektioner och vikarie på sista, kan dagen bli mer onödig eller? En sak var i alla fall kul med igår och det var att det bara var tjejer på idrotten och vi hadde såå kul utan killarna. Det kändes som om spelet var mer rättvist och framförallt lugnt. Jaja, det var igår den här dagen har vi haft alla lektioner med rätt lärare. Vi slutade vid två och då följde jag med Elin till Skanstull och sen åkte jag hem.

Idag har jag också fixat mina naglar  . Det blev superfint tycker jag och imorgon kommer det bilder. Nu har jag verkligen fixat till mig för balen ;). Det känns lite konstigt att jag har gjort allt före balen men det är ju inte så ofta som man får klä upp sig för lite finare stunder. När jag kom hem ifrån att ha fixat naglarna (det tog två timmar) så åkte jag hem och gick in till grannen som är skräddare som ska få lägga upp min klänning. Nu är dagen över och jag är hur trött som helst. Jag ska bara titta klart på Krig och Fred och sen är det sängen för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0