En helt otrolig lördag

På morgonen när jag klev upp så berättade min mamma att det skulle vara ganska mycket olika roliga saker på stan så vi bestämde oss för att åka in till stan och titta runt lite. Men innan vi åkte så tittade vi på Nyhets morgon som ar direktsänt från skansen. Då var Paul Potts där och sjöng och ingen var verkligen där så jag tyckte lite synd om honom faktiskt. Jag hade gärna varit där och lyssnat på honom. Även fast opera inte direkt är jag så är det helt otroligt bra när jag lyssnar på honom. Nu kommer det Otroliga på den här dagen. Jag och mamma åkte till Slussen och gick upp på Götgatan och sen gick vi vidare till Gamla Stan, Slottet och sen när vi kom till Kungsträdgården var det fullt med uppställda tält där man kunde köpa olika sorters mat. Jag och mamma skulle möta Lena vid Åhléns och när vi går förbi NK så hör jag någon sjunga pch tro det eller ej det var PAUL POTTS som stod och sjöng .


Jag och mamma ställde oss diret i kö för att köpa en skiva och få den signerad och det fick jag. Jag tror inte att det är så många som lyssnar på musik som hans och tycker säkert inta att det är någon stor grej men det tycker jag att det är. Han har sålt 3 miljoner album och har varit känd i två år tror jag. Han är verklieg såå stor i världen och det är inte varje dag man får chansen att träffa en så stor sångare. Det var nog den bästa Lördagen jag haft på länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0