Ännu en varm dag.

Dagen har knappt börjat för mig och det är redan 24 grader varmt ute. Idag ska Jag, moster och morbror åka på en liten utflykt istället för att ligga på stranden. Vi låg ju som sagt där hela dagen igår och det var ju hur skönt som helst. Jag är fortfarande lite chockad att vi var i vattnet så mycket som vi var för det brukar bara vara jag som var i vattnet hela tiden. Igår så var vi på stranden i ca 4 timmar och sen åkte vi in till Ljusdal för att köpa lite mat. När vi kom tillbaka "hem" (hem är hos moster och morbror nu när jag skriver :P ) så var Rebecca hemma från jobbet och låg ute på gräsmattan och solade. Hon hinner inte ens komma in innan hon är ute och solar nu när hon jobbar. Resten av kvällen slappade vi bara.

En sak kan vara lite kul att säga innan jag äter frulle!

JAG KOM IN PÅ TYRESÖ GYMNASIUM!! JAG ÄR VERKLIGEN HUR GLAD SOM HELLST! Men det känns lite konstigt att helt gå sin egen väg och att inte följa några kompisar alls.
Jag tror och hoppas på att jag kommer trivas på Tyresö och att jag kommer ha kontakten med mina kompisar från Eriksdal.

Bye bye nu är det dags för fulle och att göra sig iordning för utfykt om inte planerna har ändrats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0