Aj Aj Aj!!


VADÅ INTE ONT!

Igår så köpte jag vaxremsor för att jag skull vaxa benen. Det var ganska många som sa till mig att det inte gör så jätte ont, jaja nu har jag gjort det. Det är ju som sagt långt ifrån kul och hur svårt som hellst. Jag har verkligen inte modet att göra det själv så jag fick fråga mamma om hon kunde göra det. Jag tyckte inta alls att det var kul att göra det men nu är det gjort och jag säger bara en sak. Om inte det håller i 4 veckor som det står på förpackningen blir jag riktigt sur. Jag känner verkligen inte för att göra om det innom en kort! Det var inte det värsa jag gjort men väldigt nära inpå. Ni som har vaxat benen ett tag får gärna säga om det blir värre efter varje gånge eller om ni har lite positiva tankar  att dela med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0