Dans, dans, dans!

Igår kväll var det dans igen och självklart så åkte jag och Rebecca dit. Det var dans i Hög och vi trodde att det skulle vara ganska mycket folk där med det var det inte. Bandet var enligt mig inte heller så bra men vi dansade ändå. När pausen kom så var vi nästan på väg att åka hem men vi bestämde oss för att istället stanna i 30 min till och sedan bestämma om vi skulle åka eller inte. Det slutade med att vi stannade tills det var slut ändå. Det var som sagt inte så mycket folk där med det  var en kille där som jag dansade första dansen för kvällen med. Han satte sig bredvid mig och vi började prata och satt ett ganska bra tag tills vi bestämde oss för att dansa igen. Han var snäll och good looking om man säger så och dansa kunde han också. Till slut så kom sista dansen och den dansade jag med en annan kille och sen så stötte jag ihopp med killen jag dansade med innan sista dansen och vi sa att vi hoppades att vi skulle ses på någon annan dans. Jag kan säga en sak och det är att han gjorde kvällen till en väldigt bra kväll ändå. Hoppas som sagt att vi ses på någon dans. Jag ska ju på dans Tisdag i Nor och på Onsdag då Blender spelar i på Rahms Loge. Vem vet vi kanske ses då.

Idag ska jag, moster och morbror åka till Järvsö på Moläta! Det ska bli SUPERLKUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0