Vilken dag!

Igår åkte jag till Gnarp för att träffa farmor, Sigrid och Olle. Vi åkte vid 9 och var där till halv 11 ungefär. Sen var jag där till klockan halv 6 för då kom Pia och Ove och hämtade mig. De hade varit i Sundsvall för att gå på Ikea, men de hade också varit och köpt sig en tv som de hade placerat i baksätet på bilen. Så när jag fick se det så frågade jag vart jag skulle sitta och det fick bli såhär.


Jag låg såhär i 90min och det är MAX vad jag orkar. Men när jag såg resultatet idag så tycker jag att det var värt det ;)

Igår var det en hejdundrande bilåkardag för mig. Jag klev ju upp så att jag var klar till 9 så att vi skulle åka till Gnarp. Dit tog det en och en halv timme. Sen var det hem och det tog en och en halv timme. När vi kom hem så slängde jag och Rebecca i oss lite mat för att sen dra oss till Hjättendal på dans och det tog en timme dit. Vi dansade och sen skulle vi hem igen och det tog en timme ungefär. Jag åkte sammanlagt bil igår i 5 timmar igår!
Dansen var verkligen hur bra som helst. Det var Shake som spelade och som jag har sagt om de andra banden jag har lyssnat på så tror jag de ligger högst på min dansbandslista. Jag var inte lika nervös denna gång och det kändes som om det gick lättare igår att dansa och våga bjuda upp och det kändes verkligen bra. Jag fick dansa sista dansen med en kille som var hur mysig som helst att dansa med och det gjorde kvällen till en höjdare. Han var på dansen i Onsdags också men då vågade jaginte bjuda upp.

Jag säger bara en sak och det är att BÖRJA DANSA. Det är verkligen SUPERKUL!!
Jag ska ta och gå på en buggkurs för bugg är verkligen inte min starka sida än men jag ska se till att det blir det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0