Dans i Nor

Först ska jag bara säga en sak till och det är GRATTIS OVE!!!!


Min första dans var faktiskt ganska lyckad. Det var lite jobbigt i början när jag inte visste hur jag skulle göra. Jag var som sagt väldigt nesvös när jag kom dit. Första dansen dansade jag med Ove mig morbror, andra med Rebecca för att jag skulle känna mig lite varm i kläderna. Sen så stog jag och tittade till pausen. När pausen var över så fick jag dansa med Rebeccas kompia Frans och han är verkligen hur duktigt som helst att dansa. Sen trott eller ej så var det en kille som bjöd upp mig och självklart så sa jag ja och vi dansade en dans. Efter att jag hade blivit uppbjuden så kändes allt lite lättare så sista dansen tog jag mig i kragen och bjöd upp en kille som faktiskt jag fick lära och dansa på dansgolvet. Han var nog mest där för att lyssna på bandet men det var en upplevelse att få dansa men någon som till och med var sämre en mig ;P.
Det var Arvingarna som spelade och jag måste erkänna att dansbandsmusik är inte så dåligt. Jag tycker att det är bra musik så jag ska nog ta och börja lyssna lite mera på det.
< Arvingarna

Det finns ett annat band som ocskå är hur bra som helst och min kusin går på alla deras danser när de spelar här. Bandet heter Blender och de har väldigt bra låtar.
< Blender

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0