Konstig morgon ;P

Veckan har verkligen gått fort denna vecka. Det kan ju faktiskt vara så att veckan känns kort bara för att jag inte började fören i Onsadgs, hehe. Idag vaknade jag i panik när klockan var 07.40 och trodde att jag hade försovigt mig. Men sen kom jag på att det var Lördag, hehe :P. Idag hoppas jag på att få träffa Elin :). Hon kom hem från Egypten igår så jag tror att Jag, Natalie, Mina och Elin ska hitta på ngt. Men det är inte hundra än. Man måste ju vänta på att kompisarna kliver upp först och det kan ta ett tag.
Nu sitter jag och tittar på Gilmore grils :D jag älskar verkligen det programet. Det är roligt och blir aldrig tråkigt, det känns som det alltid kommer ngt nytt och det är det bästa med en bra serie pluss att man behöver inte se varje avsnitt för att förstå.

                

Ikväll ska jag hem till Lena och Jasmine och gratta Jasmine hon fyllde år i veckan så nu ska vi hem till dem och äta good mat och tårta tror jag eller något annat :). Så nu ska jag försöka att hitta ngt fint att ge till Jasmine när jag går ut :) och om du tittar på min blogg Jasmine så vill jag säga
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0