RallyBrudar och Jogging

Igår kväll så tittade vi på filmen RallyBrudar och trot eller ej så tyckte jag att den var ganska bra. Det är alltid kul att titta på film men jag är lite skeptisk när det kommer till svenska filmer. Jag tycker att de kan vara ganska tråkiga. Men denna gång blev jag faktiskt överraskad. Den är värd och se tycker jag. Men det är som sagt från person till person att bestämma om den är bra eller ej.
                                            
_____________________________________________________________________________________________

Nu till dagen ;), Jag har presis varit ute och sprungit/ joggat med min morbror, det var jobbigt men det var nyttigt. Vi sprang/ joggade 5km på 35 minuter. Tiden var ungefär som igår men jag sprang hela vägen idag så jag tror att det tog mer idag :).
Jag ska faktiskt åka hem idag och det känns ju inte så jättebra. Jag kommer sakna min kusin jättemycket, hon ska åka hem tillbaka till Danmark nu så jag kommer nog inte få se henne på ett tag igen. Vi ska se till så att jag kan komma ner till henne till sommaren till hennes nya lägenhet. Jag längtar redan :).
Från en sak till en annan nu.
Skolan börjar imorgon och det är ju inte det roligaste tycker jag, men det är ju inte så lång tid kvar till sommarlovet nu. Det ska nog gå ganska fort bara man kommer igång med skolan.
Nu ska jag ta och hoppa i duschen, de runt om mig tycker inte att jag luktar så gott :P.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag kommer sakna dig jättemycket! Men nu får vi se om du kanske kan komma ner i sommar. Ha en bra dag. Puss

2009-04-14 @ 08:58:20
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0