Sång och dans hela dagen

Idag vaknade jag och insåg snabbt att jag var på väg att bli sjuk, är det något jag verkligen inte har tid med så är det att bli sjuk igen. Jag har nationellt prov i matte på torsdag och känner verkligen inte för att vara sjuk igen på ett sådant prov. Jag kom 5 min sen till skolan för att jag var sen på morgonen, jag somnade nästan i duchen.
Dagen har varit ganska lugn och jag har varit på audition för någon låt som ska spelas som handalra om stockholms skolor. Det var ganska kul och det kändes som det gick ganska bra för mig. Om man får vara med i låten blir man uppringd i slutet av nästa vecka så vi får se vad som händer, det är ju ett Ja eller ett Nej.
                                
Efter auditionen så åkte jag och Elin tillbaka till skolan för att möta upp Natalie. Vi skulle ha haft ledigt från gymnastiken idag men jag och Elin vill gå dit och dansa lite vals innan vi skulle och dansa streetdance.
När valslektionen var slut så gick jag Elin och Natalie och solade lite, det var hur skönt som helst.
Efter det gick vi och dansade igen fast streetdance som sagt. Efter det åkte Elin med mig hem och vi gjorde pannkakor och tittade på cold case. Efter det skjutsade jag och mamma hem Elin och åkte och köpte lite mjölk, vi använde den sista för att kunna göra pannkakor. Det skulle ju vara en katastrof om man vaknar på morgonen och inte kunna dricka kaffe med mjölk.
                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0