Söndag

Lämnade Enköping klockan 8 idag för att vara i god tid till kyrkan i Stockholm. Kom till kyrkan kvart över 9 och halv 10 skulle vi samlas. Var i kyrkan till klockn 11 och nu är jag konfirmationsledare Det känns superbra!
Efter det gick jag hem till Elin och vi hoppade lite på hennes studsmatta och sen begav vi oss till globen för att titta llite i butikerna. Vi köpte oss en varsin cider och lite jordgubbar och satte oss på en benk i solen utanför globen. Sen gick vi skilda vägar. Elin skulle på ngt kalas för någon släkting och jag gick hem för vi skulle få lite besök av Lena. Efter ett tag var jag tvungen att sticka  för jag och Natalie skulle gå och titta på en musikal som Mina skulle vara med i. Efter det så åkte jag hem till Marie, PG och Sixten och var där med mamma resten av kvällen. Nu sitter jag i soffan och känner mig död. Ska hoppa in i duchen och sen bums i säng.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0