Har inte bloggat på dvå dagar :S

Nu sitter jag och käkar frukost och tängte på att jag inte har bloggar på två hela dagar. Jag har verklien ingen aning om varför, jag har varit ganska trött efter skolan o så men det har aldrig varit så att jag inte har haft tid och skriva lite. Jag ber om ursäkt.
I mångads var det skolan och efter det så var det sista gången på dansen. Jag känner verkligen för att fortsätta dansa men det är såå svårt att hitta någonstans att dansa så att det inte kostae en förmögenhet. Om någon  vem något bra ställe som inte är för dyrt får ni gärna skriva. Efter dansen så gick jag hem och somnade ganska tidigt.
I Tisdags så var det ju som alltid skola först och efter skolan så gick jag hem och såg att mitt H&M- paket med kläder fanns att hämta på posten så jag sa till mamma att vi skulle gå och hämta det och det gjorde vi. När vi kom hem så provade jag kläderna och var tvungen att skicka tillbaka mer än hälften. Det var verkligen inte vad jag trodde att jag hade skickat efter men men bankkortet blev i alla fall nöjd :P


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tråkigt att du måste skicka tillbaka mer än hälften, men kul att du fick lite kläder iaf. ;) Hur är det med dig där hemma?

Puss och kram och saknar dig!

2009-05-01 @ 10:52:23
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0