Grillad

Nu sitter jag i soffan hemma hos några från släkten i Enköpin. Vi sitter och tittar på Grillad som är ett humor program och det är verkligen hur bra som helst. Om ni någon gång ser att det är på tv så rekomenderar jag verkligen att ni ska se det.

Idag i skolan så var det som vanligt. Men det känns sådär att gå för jag är fortfarande sjuk men jag gick ändå bara för att. Vi dansade på gymnastiken och det var verkligen hur kul som helst. Jag älskar tydligen att dansa pardans. Det var inte direkt ngt nytt för mig men man är verkligen inte van. Jag ska se till att Ove min morbror uppe i Ljusdal ska få lära mig och dansa ordentligt så jag kan följa med Rebecca en av mina kusiner ut och dansa när vi är där uppe.
Det är mitt mål i sommar, att få komma ut och dansa en gång i alla fall. Hoppas hoppas att jag klarar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0