Första dagen i skolan efter lovet.

Idag började skolan igen för mig. Jag som älskar skolan så mycket var verkligen såå motiverad att kliva upp idag, hehe. När jag kom till skolan mötte jag ju alla kompisar och det var ju kul, men sen kom det vanliga. Gissa vem som hadde håltimma första lektionen.... Rätt gissat, Leona Nordblad hadde håltimme. Jag, Mina och hanna gick upp i musikkorridoren och spelade lite musik. Det sämsta dagen att ha håltimma är just Onsdag. Det är kortaste dagen med längsta lunchen så det är bara onödig håltimme. jaja, slut med allt gnäll. Dagen har varit hyfsat bra. Jag försökte göra det bästa av dagen även fast det kanske inte lät så.
Efter skolan så tog jag mig en promenad hem med Mina. Hon cycklade igår och det verkade hur skönt som hellst så nu funderar jag starkt på att börja cyckla till skolan jag med. Ska ringa och fråga nu om vi ska cycklan tillsamans imorgon. Jag gick först hem till mig och spelade igenom min pianoläxa innan min pianolektion, sen gick jag till den. Efter pianolektionen så gick jag hem till Mina och drack lite kaffe och höll henne sällskap ett tag. Vi satt i hennes soffa och tittade på Top Model och drack kaffe, hur skönt som helst. Efter att jag varit med henne gick jag hem och bytte om till Joggingkläder. Tog mig en joggingrunda på 30 min.
Nu sitter jag i min enga soffa och tittar på Room Service, jag väntar på att mitt favoritprogram Grey´s anatomy.
Efter att jag har tittat klart på Grey´s anatomy så är det direkt i säng för min del. Även fast dagen i skolan inta har varit så lång eller såå jobbig så är jag ändå lika trött som katten på bildern ser ut och vara :P
Och om jag känner såhär idag så undrar jag verkligen hur jag ska orka dagen imorgon. Lång dag, kort lunch och full av en massa olika lektioner, vissa är bättre än andra men ändå :S. Om jag lever imorgon när jag kommer hem så lovar jag att jag skriver och om inte, ja då får vi se vad som händer.
                            






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0