Andra dagen i skolan och allt går åt helvete!

Jag är trött, arg och besviken. Idag när jag vaknade kändes det som om något inte riktigt var som det skulle. Jag skulle cykla med Mina idag och såg fram emot det ganska mycket faktiskt. Mina var lite sen men det var ju inget som störde mig så mycket. När vi kommer till skolan går låset till min cykel sönder och går inte att låsa längre. Jaja tänkte jag och fick låsa ihopp min cykel med Minas. Jag kommer upp  till skåpen och märker att jag inte har på mig mina nyklar så jag får låsa in mina saker i Minas skåp. Vikarie igen på Matten och No. Fick reda på resultaten för NatiolellaProven Svenska,  och ja mer om det vill jag inte säga. Efter skolan cyklade jag hem och kom på att jag inte hade stretchat efter joggingen igår så jag fick värsta mjölksyran. Så har min dag varit, hoppas ni som läser hade en bättre dag.
Nu sitter jag hemma i soffan och tar det lugnt. Ni som läste bloggen igår kommer säkert ihåg att jag berättade att om jag överlevde denna dag så skulle jag skriva och om inte så fick vi vänta och se. Jag överlevde dagen med nöd och näppe men mer var det inte. Denna dag få tumme ner från mig.
(stavningen kanske inte alltid är den bästa, hehe)

Kommentarer
Postat av: Någon som tycker mycket om dig

Vissa dagar går bättre än andra. Kom igen, ge järnet. Det är bara 7 skolveckor kvar.

2009-04-16 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0