+25 grader mot husväggen


Idag har jag som sagt hjälpt till med att plocka upp grenar ifrån trädgården med mamma, tvättat alla hjulen till bilen, solat och läst lite. Efter att jag hade tvättat alla hjul så satte vi min morbror i arbete genom att be honom byta till sommardäck på våran bil. När allt nästan var klart så kom min morbrors fru hem (min ingifta moster) då drack vi lite kaffe och satte oss ner och läste en varsin bok, min morbror gick och la sig en stund för han var så trött efter allt arbete. När vi hade läst ett tag så började hungern sätta in så då grillade vi lite kyckling och korv med potatis i ugn med lite sås. Det var hur gott som helst.
Nu har jag presis ätit och ska titta på Tjejligan

Sen ska vi nog gå och sova för jag och min mamma ska som sagt åka hem vid 8 imorgon för att jag ska till kyrkan vid 10. Vi känner att vi inte vill stressa det är därför vi åker i god tid. Det tar oss en timme hem. Hoppas eran dag har varit lika bra som mig. Solbrännan blir bara bättre och bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0