Mitt första blogginlägg:P

Jag är en helt okunnig nybörjarbloggare:P
Jag sitter uppe en Torsdagskväll och tänker "-Varför inte skaffa en blogg lagom tills jag åker till Boston?".
Börjar bli lite orolig över vad jag ska ha med mig och vad jag ska packa mina saker i :S.
Jag Leona ska åka utomlands och jag vet inte vad jag ska packa i.
En väska vore väll en bra början men frågan blir då, vilken väska och hur stor måste den vara och bla bla bla.
Vart jag än åker och hur kort eller långt borta det än är, vill jag ha med mig hela min garderob!.
I det hära inlägget är det nog bara klagomål. Men jag hoppas att det blir jättebra inlägg när jag kommer till Boston. Då får jag ju berätta varje kväl vad jag har gjort vaje dag ;). Och självklart måste det ju bli bilder också:).
Första inlägget blir bildfritt, men när jag börjar lära mig bloggen så kommer jag att utväckla den till lite mer än bara text som nu:D
Ingen vet just nu att denna blogg existerar men snart gör några det förhoppningsvis:P
Ha det bra ni som ser detta inlägg. Nu ska jag sova :P
GOOOOOOOOD NATT!<3 


Kommentarer
Postat av: moster o morbror

det här kommer att bli spännande att få följa med på din resa kram vi längtar redan till nästa inlägg

2008-11-23 @ 21:56:49
Postat av: Kusin Vitamin

Hej hjärtat. Nu vet jag att den existerar iallafall och jag ska gå in och se om du har skrivit något varje dag. Jag vet inte om ni är framme nu, men jag hoppas att resan har gått bra och att ni får det roligt där borta. Glöm inte att träna engelskan. Man ska passa på när man är i ett annat land och det är INTE pinsamt om man säger fel. Glöm inte det. :)



Jag längtar till nästa inlägg.

Pussar <3

2008-11-23 @ 22:20:02
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0