Home sweet home

Nu har jag inte skrivigt pÅ nÅgra dagar sen jag kom hem. Jag har varit sÅ trÖtt de senaste kvÄllarna sÅ jag har mer eller mindre ramlat rakt ner i sÄngen vÄldigt tidigt. Det tar pÅ krafterna att byta tidszon.

Men jag är så glad nu att jag kan skriva på Svenska igen. Jag har verkligen saknat Å,Ä och Ö.
Flygresan hem gick utmÄrkt och snabbt Även fast vi fick vÄnta i 4timmar i Paris fÖr att flyget skulle komma. NÄr jag kom hem till lÄgenheten sÅ var jag och mamma tvugna att packa upp. NÄr det var klart Åkte vi och handlade lite mat fÖr det ekade nÄr vi Öppnade vÅrat kylskÅp. NÄr vi hade handlat sÅ tittade vi på TV tills vi fick gÅ och lÄgga oss. Vi var tvugna att vÄnda pÅ dygnet igen. USA ligger 6 timmar fÖre oss.

Borta bra men hemma best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0