Andra blogginlägget för två dagar

Hehe. Jag kom ihåg :P. Inte dåligt för en sån som inte direkt brukar vara inne på datan varje dag :P

Idag i skolan har vi bara städat. Jag och Elin fick i uppgift att städa musikförådet och det var väldigt dammigt och jobbigt. Dagen var slut när klockan var 11 och då gick jag, Elin, Alba och Natalie och åt. När vi hade ätit klart gick jag och Natalie till slöjden för att göra klart våra projekt. Jag och Natalie var där i 3 timmar och sen var allt klart :). 
Jag hem och fixade några bilder för min scrapbook som inte är helt klar än. Jag mötte upp min mamma vid Åhléns i Skanstull och vi fick till en fottobutik och fixade några kort :). Klockan gick lite för fort när jag valde kort för när klockan var 17.55 tittade jag på klockan och fick panik för teatern började klockan 18.00. När sprang till bussen och jag hade tur för det kom en buss presis när jag var framme vid busshållplatsen. På bussen mötte jag Elin hon var också sen :P. När vi kom fram till dramasalen var den full så vi fick stå och titta. Teatern var jättebra :D. När den var slut gick jag hem och tittade på Medium och packade mina väskor för imorgon åker jag och min mamma till Ljusdal. Vi ska fira jul där :). Imorgon börjar jag inte förren klockan 10 så jag får sovmorgon. Väldigt skönt!. Ska gå och lägga mig nu i alla fall så att jag inte alls behöver vara trött imorgon.

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0