JULDAGEN!

Dagen efter julafton är allt förutom matbutiken stängt så idag har det varit en dag när vi bara har slappat. Det har varit så skönt. Jag och min kusin Rebecca har tittat på filmen Finding Neverland. Jag har också börjat läsa den bok jag fick av Tomten. Den heter förföljaren skriven av Magnus Nordin. Idag har jag läst nästan halva boken. Jag kan nästan inte sluta läsa. Enligt mig är boken helt fantastiskt bra. Men smaken är ju som baken :P. Imorgon är det tydligen super rea på en butik som heter Hannas inne i ljusdal. Butiken öppnar klockan 1 så vi ska vara därnär de öppnar dörrarna. Jag ska köpa mig en skitsnygg schal som jag såg i Tisdags när vi panikhandlade några julklappar. Jag hoppas att den har halva priset men om den inte är det så ska jag köpa den ändå.
Vi åt jättegod kycklinggryta nyss och nu ska jag gå in och läsa lite mer i min bok och sen ska jag och min morster och morbror titta på THE DARK NIGHT. Min kusin ska ut på krogen så vi ska åka och hämta henne inatt någon gång.



GOD FORTSÄTTNING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0