Julafton imorgon!

Jag skulle komma ihåg att kriva på bloggen varje dag fram till Jul kom hem till min moster och blev informerad att de inte hade något intenett. Jag har tänkt attjag skulle skriva varje dag men har inte haft möjligheten tuvärr.

Jag har faktiskt inte så mycket att säga mer än att det är roligt att få vara hos sina släcktingar över jul. Nu ska vi klä granen och lägga paketen under :D. Sen ska vi äta lax och potatis. Jag har varit ganska sänkt hela dagen och vet inte riktigt varför men jag hoppas att humöret är bättre imorgon för vem vill vara deppig på Julafton. Inte jag i alla fall.

Hoppas alla får en JÄTTEBRA Julafton imorgon. Förhoppningsvis så kommer jag att hinna skriva ngt mer imorgon. men om jag inte hinner så får jag skriva om min julafton dagen efter :P. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0